dilluns, 26 de gener del 2009

Bloc inaugurat

Hola a tothom!

A partir d'avui obr aquest bloc per plasmar-hi un poc el que són es meus pensaments de cada dia, coses que se'm vagin presentant que sembli interessants, que vulgui destacar...

No sé si aniré molt enfora ni si hi escriuré gaire perquè amb aquests temes sóc més aviat una mica deixat, però s'anirà intentant! També no sé si vos animareu gaire a llegir-ho, moltes vegades fa peresa! He, he! Però jo vos anim a participar de ses meves reflexions i, sinó, almanco em servirà per esplaiar-me una mica i poder amollar el que em va passant pel cap; com si fos un diari personal, vaja, però obert a sa lectura i opinió de tothom.

En fi, esper tirar-ho endavant!

Una besada!

2 comentaris:

  1. vaa animss! si vols jo et faig d'animadora! vavava que si te l'has obert vol dir que alguna cosa tindras a dir.

    admes sempres resulta una bona terapia escriure.. i si serveix per coneixen's una mica més, millor!

    una besada!

    ResponElimina